onsdag 16. mai 2012

Hot Springs, Sør Dakota 16.05.2012

Hei,
Etappen i dag ble ikke så lang. Vi kjørte I90 mot Rapid City. Så svingte vi av på HW 14 og kjørte den til HW16 som vi fulgte til Keystone.

Her stoppet vi og spasserte rundt, kikket innom noen butikker, men kjøpte ingen ting. Jeg fant fänt forresten et belte jeg likte, men enten var de for korte eller så var de for lange. Det eneste vi kjøpte var hver vår is og noen postkort.

Vi kjørte så litt tilbake og svinge inn på HW385 sørover. Vi kjørte gjennom Custer City uten å stanse.

Så kom vi til Hot Springs hvor vi fant hotellet vi lå på i 2008, et USA Stay Hotel & Suites. Siden vi sov dårlig sist natt, slappet vi bare av på hotellet. Jeg gikk meg en liten tur, så langt jeg turde uten fortau.

Midddag spiste vi i en restaurant lenger oppe i bakken, like i nærheten av hotellet. God mat.

Været er like fint, solskinn fra klar himmel, men kjøligere. Rundt 73F / 20C, dagen før var det 90F / 30C.

Kvelden gikk med til litt TV titting og kryssord / sudoku.

Trudelutt

Martin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar