tirsdag 22. mai 2012

Wichita, Kansas 21.05.2012

Hei,
Også i dag startet dagen med en god frokost. I dag manglet forresten de gode pølsene, så jeg måtte finne på noe annet, men det gikk bra.

I dag hadde vi ikke noen spesielle planer. Jeg hadde kjøpt en dongree bukse som var for lang, så vi kjørte til den butikken jeg hadde kjøpt den og fikk byttet den.

Vi gikk også inn på det kjøpesenteret vi var på forrige uke. Der fikk Gerd vasket og stelt håret og jeg fikk klippet meg. Jeg kjøpte meg en shorts. Ellers ble det bare handlet noen småting. Men, vi trasket rundt litt og kikket. Før vi reiste der fra tok vi oss en lunsj.

På veien tilbake stakk vi innom en Best Buy butikk jeg kjøpte en iPad med noe tilbehør. Men, kanskje det aller viktigste, HDMI kabel for overføring av bilder og video fra PC til fjernsyn. Viktig for å få sett Viking kamper. Vi har fått beskjed at Eirik starter kampen på onsdag mot Stabæk. Spennende.

Så kjørte vi tilbake til hotellet og slappet av. Gerd fikk vasket noen klær, mens Atle og jeg hoppet i utendørs bassenget. Det var deilig, men badebuksen ble iskald så fort jeg gikk opp av vannet. Men, det varte ikke så lenge før solen begynte å tørke den, så det gikk bra.

Solen ja, været var ganske bra. Sol, men ikke så drepende varmt 73F / 23C. Temperaturen steg utover ettermiddagen og var 85F / 30C på det høyeste.

Vi spiste middag på en Taco Bell restaurant i dag. I allefall det jeg fikk var temmelig sterkt.

Så slappet vi bare av med litt kortspill.

Ha en fin dag.

Trudelutt.
Martin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar