torsdag 24. mai 2012

Wichita, Kansas 23.05.2012

Hei,
I dag ble det en litt merkelig dag. La oss som vanlig begynne med frokosten. I dag fikk vi både pølser og bacon, eggerøre og det hele. Full pakke altså.

Gode og mette kjørte Merete og jeg til Lene, hun skulle få printet ut noen bilder og handle noen småting. Vi kjørte til Walmart.

Tilbake på hotellet var Atle i full gang med å finne Viking - Stabæk kampen på nettet. Det var spesielt viktig da dette var den første kampen Eirik fikk være med fra start.

Det var ikke lett. Da kampen startet kl 12:00 lokal tid her, hadde vi enda ikke funnet den. Etter 10 min ut i første omgang fikk vi lyd, hørte en som refererte fra kampen. Vi så noen skygger bak masse tekst, men fikk ikke frem bildet. Lene satt på gulvet og klippet i bilder hun skulle legge i en ramme og la på noe tekst. Denne skulle hun gi til vertsfamilien.

Så, ca 20 min. ut i første omgang fikk vi endelig bilder også. Stor jubel. I pausen tok de vekk bildene igjen, men vi regnet med at bildene kom tilbake når andre omgang startet, men nei. Først ca 10 min. ut i omgangen kom bildene tilbake, utrolig kjipt.

Etter det vi så av kampen spilte Eirik jevnt bra. Mener han på ingen måte spilte seg ut, så vi ser optimistisk på mulighetene fremover.

Etterpå kjørte vi Lene tilbake og Merete ble med henne for å pakke. Gerd, Atle og meg kjørte bare rundt litt og fant oss en plass vi tok en lunsj.

Så kjørte vi til Walmart igjen for å kjøpe noe mer Cola og vann. En spansk venninne av Lene, Andrea, skulle ha graduation party så vi kjørte dit og traff Lene og moren der. Vi var der en snau time.

Tilbake på hotellet leste vi referater fra kampen i nettutgaver av aviser og andre medier. Så ringte Lene og sa at vertsfamilien ville vise oss kirken "faren" var prest i. Atle og Merete kjørte avgårde, Gerd og meg ble bare igjen og slappet av. Jeg tok meg forresten en liten spassertur i området.

I dag var det flott vær med sol, men ganske kraftig vind. Temeraturen var på det høyeste 92F / 33C.

Nå er det bare å gjøre seg klar til å reise videre.

Ha en fin dag.

Trudelutt.

Martin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar